Slik oppdaterer du betalingsmetode

I denne guiden får du en oppskrift på hvordan du sjekker statusen din på abonnementet ditt, hvordan du bytter betalingsmåte til VIPPS og hvordan du setter i gang abonnementet ditt igjen om det har blitt inaktivt grunnet utløpt kort.

STEG 1: Logg inn på Mine Sider her.

STEG 2: 

STEG 3:

STEG 4:

Om abonnementet ditt i utgangspunktet var aktivt skal alt være i orden nå og du kan se bort ifra de to siste stegene.

STEG 5 (for abonnenter med status «På vent»):

STEG 6 (for abonnenter med status «På vent»):

Nå skal betalingen ha gått igjennom, og om du går tilbake til «Mitt abonnement» skal statusen på abonnementet ditt nå være «Aktiv» og alt skal være i orden med abonnementet ditt. Skulle du møte på noen problemer, ikke nøl med å ta kontakt med oss på post@altsa.no!